I got a feeling that tonight is gonna be a good night. Wroooong!

Nä nu har det varit nog med dystra miner ifrån min sida. Även den bäste kan ha sämre dagar. Jag hade några förra veckan, men nu är det på väg att ändras. Tog ledig från skolan i fredags för att jag helt enkelt inte klarade av att gå till skolan. Var helt utsliten. Behövde verkligen tid för mig själv. Viktor hann komma förbi en liten stund så jag kunde få ta avsked innan har åker till England i några månader. Kommer sakna dig.

På lördagen var det först jobb och sedan bar det iväg för Kim och mig till Göteborg för en sedan länge planerad utgång. Eftersom Sebastian bor så skrämmande centralt som han gör hade han inget annat val än att öppna upp sitt hem för oss. Hade en mycket angenäm förfest som dock slutade att jag hängde med huvudet över toaletten. Fick stanna hemma och se de andra gå ut utan mig. Hade verkligen behövt få dansa av mig alla bekymmer. Att jag aldrig lär mig att jag inte kan blanda olika drycker. Slutar alltid illa. Från och med nu är det bara dooley's som gäller för mig. Som tur var bjöd söndagen på strålande solsken, så när Sebastian gått till jobbet passade Kim och jag på att strosa runt på stan. Hittade två stycken tröjor och ett par byxor. Då blev jag glad. Sen att bara få spendera tid ihop med Kim var också underbart. Tack för det! Har saknat dig.


O ja, lyxliv är helt rätt för oss.


För sådana här tillfällen åker de stora spolarna fram.


Caroladräkten är alltid helt rätt.


Fick bli Britney istället. Har gjort den själv.


Då börjar vi, klänning nummer ett. Kim hade med sig minst tre ton packning i form av kläder, skor, smink och accessoarer.


KIM S = Kvinna I Min Stil


Hmm.. Har vi inte sett den posen förut?


Klänning nummer två. Så fel, men också så rätt.


Klänning nummer tre. Glittrigt fodral, ja tack!


En bild på min tänkta outfit.


Det är inte bara Kim som är en attraktiv kvinna.


Slutligen det vinnande bidraget, klänning nummer fyra.


Sista bilden för kvällen. Ännu är jag lyckligt ovetande om mitt kommande öde.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Kimmy

I loved every seccond... (förutom näsblodet, toaletten och den vrickade foten!) att spendera helgen med dig och seb var totalt fab och verkligen vad Kim behövde :) Tack darl.. <3 (ps skicka alla bilder!)

2009-09-08 @ 02:49:20
URL: http://kimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0