Klippoteket

Den här veckan har varit den bästa på mycket länge. Har fått stå i den riktiga salongen hela veckan vilket varit en välbehövd putt för självförtroendet. Idag fick jag en ännu större komplimang. En av rektorns andra salonger, Klippoteket, hade fått tre sjuka så jag skickades dit för att hjälpa till med alla kunder. Var jättenervös inför att bli bedömd på allt man gjorde, men så fort jag började klippa släppte all nervositet. Har aldrig jobbat så effektivt tidigare. Tog alla kunder på en halvtimme. Visserligen hade jag tur med att bara få ganska enkla frisyrer. Rätt dag att ha bra flyt på. Fick massor med beröm av rektorns fru. Är underbart att veta att hårt arbete alltid lönar sig i slutändan.

/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0