Ny frisyr

Idag har jag haft mitt fluff i en månad och jag måste säga att jag är så glad att jag gjorde det. Trivs väldigt bra i det och det är roligt att inte se ut som alla andra. Är så stolt över mig själv för att jag vågade göra det också. Alla som känner mig vet att mitt hår är det viktigaste jag har. Så det var en stor grej för mig att gå från platt till lockigt. Hur mycket jag än gillar det så har jg insett att jag aldrig kommer orka hålla på att styla det varje morgon, nu när det blir mörkare och mörkare för varje dag som går. Jag kommer behålla det månaden ut, sen är det dags för något nytt. Har en ganska klar bild på hur jag vill ha det.











/Joakim


Kommentarer
Postat av: Kimmy

Jag dödar dig om du klipper som de tre frisyrerna längst upp. 1. typ ALLA har så nu för tiden 2. du har haft liknande en gång när det råkade bli för kort och jag såg dra av gudrun schyman då, inte ok! Nedersta bilden var väl lite sötare.. men jag kan inte avgöra om det är frisyren eller han... finns det inget annat roligare??? =/ puss darl.

2009-09-11 @ 03:49:12
URL: http://kimmy.blogg.se/
Postat av: Rici

haha precis som förra frillen då :P back to basic

2009-09-16 @ 17:51:13
URL: http://metrobloggen.se/rici

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0