Jag saknar er...

Trots att jag älskar frisöryrket och kan inte längre tänka mig att arbeta med något annat, så är det inte alls med samma glädje som jag går till skolan nu för tiden. Från februari till augusti var allt så enkelt och bekymmersfritt. Saknar den tiden. Jag gillar verkligen alla i klassen, men det är riktigt jobbigt att de som just jag kommit närmast under de här månaderna inte längre är kvar. Matilda, Lina, James och Mia, jag saknar er. Är inte det samma utan er. Är så glad för att min kära Nathalie fortfarande är kvar i alla fall. Det är ett fridfullt lugn som sprider sig inom mig varje gång jag ser henne komma in genom salongsdörren. Tack för att du finns där och låter mig spilla lite närhet. Jag behöver det.



/Joakim


Kommentarer
Postat av: Matilda

Darling, vilken kanonbild=) den är verkligen typiskt oss=) saknar dig med, men de var skoj att träffa dig i lördags=) reunion snart tack!!!

2009-10-14 @ 08:08:07
URL: http://cutthebshit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0