Reunion

2007, ett år av hårt arbete, sena nätter, depression, frustration, dumma lärare, långa vandringar till Björkäng, prov, inlämningar, blod, svett och tårar. Ett förbannat tufft år, men också ett år fyllt av gemenskap, skratt, vänner, kortspel, bullar ifrån cafeterian, fester, bal, student och mycket glädje.

2009, två år senare när jag tänker tillbaka på den tiden gör jag det med saknad. Vi var ett härligt gäng ändå. Därför passade jag på, när föräldrarna åkte till Turkiet, att bjuda alla från gymnasiet till en ordentlig nostalgifest hemma hos mig.

Blev inte så många som jag hade hoppats på, men vi som kom hade sjukt kul. Tackar för denna kväll och hoppas att det inte dröjer lika länge igen. Har saknat er.


Medan vi väntade på taxin ner till stan roade vi oss med att ta lite bilder.


Det hela började ganska lugnt...


...sen blev jag inslängd i leken.








Varför hamnar alltid jag i mitten av alla "böghögar"?


Fattas bara att det ska spruta vatten ifrån dem. 


And the foot is poping!


Vi blev allt mer akrobatiska.




Av någon anledning skulle vi försöka lukta på varandras fötter...


...ja ni ser ju vad som hände.


Men jag överlevde i alla fall.


Efter det höll jag i kameran.


Verkligen ingen smikrande bild, men vi tog oss till X&Y i alla fall.

/Joakim


Kommentarer
Postat av: Kimmy

Men för guds skull mina trosor syns ju!!! INTE OK!!!!!!!!!!!



Annars, sjukt roliga bilder. Fick mig ett gott skratt här. Snälla Paaso.. maila dom till mig på [email protected] åh<3



Tack för en skojig kväll också!

2009-10-06 @ 00:58:48
URL: http://kimmy.blogg.se/
Postat av: Anna

Fy fan, kul att alla blev så snygga utom jag! Herre gud vad gör jag!

2009-10-27 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0