It feels good to be alive

Idag mår Joakim bra. Fick en tandläkartid mitt på dagen, så att åka till göteborg för bara en klippning kändes ganska meningslöst. Istället fick jag alltså en ledig dag. Kändes helt underbart att hinna göra allt som man tänkt göra så länge men inte hunnit med. Idag fick jag en sovmorgon, gick till tandläkarn (hålfria tänder som vanligt), begav mig sedan till badhuset där jag simmade 50 längder, köpte en skjorta och en tröja, skruvade ihop en bokhylla och storstädade mitt rum, snart ska jag äta massa god mat eftersom min kära mamma fyller år (grattis till henne!) och som ni ser så är jag till och med på blogghumör. Bästa av allt är att jag har två lediga dagar till att bara njuta av livet. Imorgon blir det 90-talsfest. Håller på att jobba för fullt på min outfit. Bilder kommer jag lovar. Nu ska jag gå och hålla mina släktingar sällskap. Hörs snart igen!

/Joakim


Kommentarer
Postat av: Johan

90-tals party låter litta exotiskt måste jag medge.

Älskar olika teman på kalas.

Underbart trevligt!

2009-11-15 @ 22:55:23
URL: http://johansjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0