Lång vecka

Var nästan en vecka sedan jag senast skrev i bloggen, men har helt enkelt inte haft tid för datorn. Den här veckan har varit otroligt lång och påfrestande, men så kul. Känner att jag på bara en vecka utvecklat en större säkerhet. Känns snarare som om jag klippt kunder i en månad. Det är långa dagar, men när jag väl står och klipper så bara flyter tiden iväg. Sen att försöka ha ett liv utöver skolan är inte så lätt. Min familj har knappt sett mig på hela veckan. Sover endast hemma nu för tiden, om jag ens gör det. Har satt vännerna och festandet i fokus den här veckan. Får se hur den kommande veckan blir. Ska försöka uppdatera er lite bättre.

/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0