Sverige i final

Mohaha! Jag är grym! Lyckades pricka in alla de bidragen som gick vidare. Vilken otrolig lättnad det var när Sveriges flagga kom fram, och så tidigt dessutom. Gud va det ska firas stort på lördag! Kanske borde bära vitt också för att hedra vår vackra svenska. Jag är så glad! Bra att Island gick vidare också. Den höjde sig verkligen live. Lite besviken på Bosnien och Armenien, vars låtar jag älskar. De levererade inte alls så starkt som jag hoppats. Är glad att de gick vidare ändå. Blir spännande att se hur deltävling 2 blir. Blir mycket schlager den här veckan. Det är bara för er att stå ut.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Mimms

Okej, skryt du bara med din fullpott ;D Men helt seriöst, Portugal va helt värdelös!! Vitryssland var såå mycket bättre, jag håller fast vid att dom var värda finalplatsen.

Love

2009-05-13 @ 22:55:44
URL: http://miimsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0