Kalle och Sara



Känns som om jag vridit tillbaka tiden. Minns hur jag kände mig den 23 februari då jag skulle börja skolan igen. En slags skräckblandad glädje. Nu tre månader senare är det dags att lägga dockorna åt sidan. Tar mina två första kunder imorgon. Först kommer Kalle som vill klippa sig och efter honom är det Saras tur som ska få håret klippt men också slinga sig. Att börja med kunder är som att ta allt till en helt ny nivå. Allt blir så verkligt. Det är nytt för mig, jag vet inte hur det kommer bli och det skrämmer mig. Jag älskar dock frisöryrket, men därför har jag också så sjukt höga krav på mig själv. Jag vill verkligen att min kund ska gå därifrån med ett leende på läpparna, och då menar jag ett äkta sådant.

Lovar att blogga imorgon och berätta om hur det gick.
 
/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0