Frisör, jag?

20 dagar, vad är det egentligen? Ingenting, absolut ingenting. Om 20 dagar, den 25 maj kl. 9.00, kommer jag klippa min första kund i salongen. Börjar känna ångesten smått bubbla upp inom mig. Hur ska jag tänkas hinna lära mig allt jag behöver kunna på bara den lilla tiden som återstår? Jag har fortfarande ingen aning om hur man klipper en herrkund. I och för sig börjar dockorna få allt kortare hår. Har fått in en bra teknik när det gäller uppklippning och idag fick vi lära oss klippa bobfrisyr. Har fått bra beröm det sista och då gör det att jag känner mig lite lättare till mods, att jag ändå kanske kommer att klara det. Det är bara att öva, öva och öva ännu mer de sista veckorna. Jag tänker inte bli någon medelmåtta. Jag är skapad för att bli extraordinär.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Tovan tycker

Oj, vad spännande! Ja ja i nöd fall får du träna på mig! Kram på dig!

2009-05-06 @ 08:13:04
URL: http://tovan.se
Postat av: Anna

Känner på mig att det kommer gå bra! :D

2009-05-06 @ 09:49:01
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0