Sickness knows me by name

En vecka har gått sedan mitt föregående meddelande. En tung vecka. Man märker att skolan börjar bli allt mer krävande för kropp och själ. I stort sätt alla i klassen inklusive läraren har varit sjuka. Har gått till skolan hela veckan med en lättare förkylning, men med en kombination av rejäl sömnbrist gav nog min kropp upp igår kväll.

Av alla dagar var det den här dagen jag absolut inte fick bli sjuk. Fredagar i skolan betyder skräpmat och klädtemadag. Idag var det finkläder som gällde. Hade noga valt ut den perfekta outfiten, skjorta, fluga och ett par snygga jeans. Hade även tänkt styla håret på ett annat sätt. Då det dessutom är sista fredagen i månaden borde jag nu vara i Göteborg, hälla upp vin i glaset, vrida upp volymen till Britney och njuta av livet. Det sorgligaste med hela dagen är dock att jag hade hängt undan ett par pastelllila chinos till idag, som var helt sjukt snygga på mig. Lovar att när jag kommer dit på måndag så kommer de vara slut. Min vanliga tur.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Anna Skipper

Du blir sjuk för att DU ÄTER FÖR DÅLIGT HAR JAG JU SAGT!!! :P

2009-04-04 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0