Flitig bloggläsare

Det slog mig precis att jag blivit en riktig bloggläsare. Genom att jag blivit allt mer engagerad i min egen blogg har också mitt intresse för vad andra skriver ökat.

Har tre stora bloggar jag läser varje dag:



Blondinbella 
Jag blir bara mer och mer förälskad i den tjejen. Inte bara för att hon är som den Barbiedockan jag aldrig hade, hon är smart, framgångsrik och en bra förebild. Läs hennes senaste debattinlägg från Expressen: http://www.expressen.se/debatt/1.1491313/kvinnlig-avundsjuka-ar-min-varsta-fiende

Stilrobin
Den "manliga" modebloggaren. Gick in på den efter att en vän pratat om den och sen blev jag fast. Gillar hans stil och det är kul att någon kan hålla ordning på modet åt mig.

Gaybloggen
Läser den bara för att den är känd. Egentligen är den ganska kass och han är mest pinsam, men nu är jag fast.

Sen läser jag också några av mina vänners bloggar flitigt.

Sebastian
Viktor
Hanna
Kim
Anna
Mimmi
Rikard
Markus
Rijad
Tovan
Matilda

/Joakim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0