Permanent?

Bortsätt ifrån det som hände med mamma och att jag är olyckligt singel, så mår jag bättre än på länge. Nog för att jag trivdes på jobbet och med mina arbetskamrater, men att börja skolan igen känns verkligen underbart. Speciellt nu när jag verkligen utbildar mig till det jag vill bli. Trivs som fisken i vattnet. Blir bara mer och mer förälskad i mina kära klasskompisar. Blir så mycket roligare när jag får göra allt ihop med dem. 

Trots att det vackra vårvädret förbyttes till snöfall har min dag varit kanon. Har i stort sätt inte haft någon teori den här veckan, utan vi har bara riktat in oss på att komma igång med klippningen. Känns som jag verkligen börjar få in tekniken med sax och kam och min docka ska tacka mig då hon nu förlorat flera centimeter av sin fula toppar. Då vi alla gjort om samma moment flera gånger började koncentrationen dala och det slutade med att flera av oss hamnade i en diskussion om sex. Mycket trevligt må jag säga. När vi väl slutat för dagen fann jag inte den minsta lockelse att traska ut i snöovädret, så det blev att jag istället hängde kvar i skolan tillsammans med mina två lärare. Kände att jag verkligen fick en djupare relation med dem. Pratade om vad jag tänkt mig efter min utbildning och vad de gjort tidare innan de hamnade på Göteborgs frisörskola. Fick massor med bra tips och så kom vi fram till att jag borde prova att permanenta mitt hår för att få snygga lockar, eller vad säger ni?



/Joakim

Kommentarer
Postat av: Kristian

Vet inte om permanent alltså.

Fast jag känner dig ju inte och det är nog lite av en vanesak.

Prövade det själv en gång och efter andra dagen så började jag kamma håret, haha

Det är väll tre dagar man ska låta det va om jag inte minns fel?



Och det är förjäkligt att det kommit snö igen. Hit med våren så vårkänslorna blir överstökade... usch.

2009-03-13 @ 10:11:42
URL: http://mrkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0