Jesus reste också runt med tolv män i klänning

Oj! Oj! Oj! Nu har jag sannerligen mycket att skriva om. Många tankar och känslor som virvlar omkring i kroppen. Är ledsen att jag inte hunnit uppdatara bloggen förrän nu, men jag har helt enkelt inte hunnit. För att ni ska orka läsa allt jag har att säga delar jag upp allt i tre inlägg, ett för varje dag.

Fredag

Första skolveckan är avklarad. Känns så jävla bra rent ut sagt. Allt känns bara så rätt. Första gången i hela mitt liv typ som jag längtar efter måndag. Nästa vecka är det dags att börja lära sig klippa. Läskigt, men så kul! Har även fått ett nytt smeknamn; Mys-Jocke. Vad säger ni om det då?

Glitter, gala och glamour! O ja, självklart såg jag och min kära mor After-Dark på Åhaga. Gav henne två biljetter i julklapp. Var verkligen två timmars ren njutning. Ingen kan underhålla en publik på samma sätt som en transa eller göra en lika upphetsad som när Babsan gnider sin bakdel mot ens bakhuvud. Lämnade Åhaga mycket tillfredställd och med en känsla av att sväva på rosa fluffiga moln. Som grädde på moset begav jag mig tillsammans med Hanna, Fia och deras mamma Karin efter föreställning till Brasseriet för att skaka rumpan till Hermes House Band. En mycket fabulös afton!







/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0