Död åt Saint George

Lördag

Ett besök hos frisören, så att jag med ett kilo lättare hår kunde möta kvällens äventyr. Först en mysig middag tillsammans med mina arbetskamrater på restaurangen Saint George, för att "fira" att jag lyckats lämna Hulta Ängar för att möta den stora världen utanför. Skulle varit en helt perfekt kväll om inte servitörerna var så himla oförskämda och kastat ut oss för att de ville ha vårt bord. Ångrade verkligen att vi varit så generösa med dricksen. Uppmanar verkligen er alla inte besöka den restaurangen. Hoppas de går i konkurs!

Efter sagt adjö till mina älsklingar gav jag mig hem till Sebastians födeleshem där han, Mimmi och hennes karl Gustav väntade på mig. Han är klart godkänd från min sida. När det var dags för utgång följde tyvärr inte kärleksparet med, utan jag och Sebastian begav oss själva iväg mot RFSL:s alldeles egna lilla klubb Liberty. Väl där mötte vi upp med Hanna, Anna, Fia och hennes bedårande vän Therese. Schlager all night! Riktigt lyckad utekväll, som dock slutade förjävligt med snefylla och att jag lyckats glömma kvar min väska som innehöll både min iPod och mina nycklar. Förhoppningsvis finns det hederliga människor som lagt undan den. Får försöka få tag på dem på måndag. Hur ska jag klara alla tågresor fram och tillbaka till Göteborg utan musik i mina öron?

/Joakim


Kommentarer
Postat av: kimmy

Wow, går folk fortfarande dit??? :-O



Saint George, är det där på yxhammarsgatan?

jag har också varit där... allt var kaos och skit. Går aldrig dit igen.

2009-03-02 @ 08:26:52
URL: http://kimmy.blogg.se/
Postat av: Paaso

Ja våra andra alternativ var fullbokade, men vi sa att vi äter hellre på mcdonalds nästa gång än att behöva gå dit igen.

2009-03-03 @ 18:19:58
URL: http://joakimpaaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0