Joakim 21 år



Jaha, då var man ännu ett år äldre. Vissa dagar intalar jag mig själv att åldern är bara en siffra. Andra dagar sköljer ångesten över då jag inser att jag inte är så många år ifrån 30. Vill inte vara vuxen än. Vill fortfarande leva ett sorglöst liv, fri från räkningar och tunga ansvar. Gillar att bli bortskämd av mamma. Snart måste jag ta tag i mitt liv, starta en karriär, flytta hemifrån och börja betala en massa räkningar. Man kan ju undra hur det ska gå. Förhoppningvis så kommer jag i alla fall att fortsätta se yngre ut än vad jag egentligen är. Folk gissar ofta att jag är 15 år, lite hemskt i och för sig.

Min födelsedag har dock varit väldigt mysig. Fick spendera den med klassen. Dagen innehöll både sång, tårta och små presenter, till mesta dels bestående av choklad och cola. De vet minsann vad som gör mig glad.

Sen vill jag tacka för alla fina grattulationer jag fått under dagen. Gulligt av er tänka på mig.
Grattis till min syster Julia som fyller 14 år idag också. Hon börjar bli stor nu.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis igen till min favorit Joakim! Finns bara 1 av dig!!! <3

2009-03-16 @ 20:24:17
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis! :D

2009-03-16 @ 23:51:33
Postat av: Rijad

Grattis Pasu!

2009-03-17 @ 00:08:55
URL: http://rici.blogg.se/
Postat av: Viktor

Nej, så ska du inte tycka. Det är asgrymt att bli äldre och ta hand om sig själv!



Och grattis igen.

2009-03-17 @ 08:28:03
URL: http://dixitus.blogspot.com
Postat av: Anonym

fan va ful för att vaara 87

2009-03-17 @ 15:05:16
Postat av: Elin Josefsson

Grattis i efterskott!



Jag läste ett tidigare inlägg i din blogg där du skrev att du är ledsen för att top model bara tar in långa modeller, du kanske blir glad över att höra att nästa säsong bara tar in tjejer som är under 160 cm.



(Läs mer om det i min blogg... www.nagotforalla.se)

2009-03-17 @ 21:26:49
URL: http://www.nagotforalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0