Vännerna lägger sig under saxen



Det är kul för nu börjar jag känna mig redo för att ta emot mina vänner som kunder. Först ut var Hanna. Är så lycklig för att jag äntligen fick min vilja igenom. Hon fick en grymt snygg kopparbrun färg i håret. Nästa vän ut var Viktors syster Elin, som jag gick ifrån rödbrun till härligt sommarblond. Två stora, men ack så snygga förändringar. På söndag är det Rijads tur att bli skuren i håret av min blixtsnabba sax. Får se vad vi ska hitta på. Även Nanne ska få en stund av min dyrbara tid. På tisdag kommer hon in för blekning, klippning,snaggning, ögonfransfärgning m.m. Den kvinnan är minsann inte rädd om sitt liv.

Hände en lite rolig incident på skolan igår. Det kom in en tjej som hade axellångt hår och ville få kort hår. Inga problem, en kul utmaning tänkte jag. Började klippa en form som jag gillade, men det var först när jag stylade håret med plattång och vax som jag insåg att jag i stort sätt gett henne min egen frisyr. Vi hade nästintill identisk hårfärg också. Det värsta var att jag såg att även hon lade märke till detta. Å andra sidan, jag är fab så varför skulle hon inte vilja se ut som mig?

/Joakim

Kommentarer
Postat av: aiina

Näst ut är jag dude! Jag bokar in mig hos dig nästa vecka yay.

2009-06-12 @ 10:26:39
URL: http://aiina.tk
Postat av: Johan

Vänta bara tills jag kommer och ska klippas med mina virvlar och allt =)

2009-06-12 @ 11:33:17
URL: http://backagain.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0