Tynar bort till nästan ingenting

Jag har sådan ångest för hur min blogg börjar bli allt fattigare på inlägg för varje vecka som går. Jag älskar min blogg. Den är så mycket jag, eller rättare sagt den var så mycket jag. Nu är den mest sådär halvtrist. Har varken den tid eller ork som jag vill lägga ner på bloggen. Skolan tar all energi. Spenderar i stort sätt hela min tid i Göteborg nu för tiden. Träffar knappt min familj. Börjar tröttna på allt pendlande. Det är fortfarande ganska mysigt på mornarna, men på kvällarna är jag inte hemma förrän tidigast 20-21. Det är tur att jag har vänner som jag kan våldgästa lite när jag känner för det.

Jag vill så mycket med min blogg. Jag är en ex-samhällare, så jag gillar att skriva, fundera, uttrycka mina åsikter, påverka och diskutera. Det är därför jag skaffade en blogg. Jag har mycket jag vill säga. Förut så tänkte jag blogg. Kunde skriva om vad som helst. Nu tänkter jag för mycket i skolan. Har så många idéer och förslag på frisyrer till kunderna. Jag är en kreativ människa under skoltid, orkar inte riktigt vara det när jag kommer hem också. Fast vem vet, jag kanske får tillbaka bloggformen om ett tag. Så ge inte upp om mig riktigt än.

/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0