Uppdatering

Det här med bloggandet går verkligen upp och ner. Om ni tittar på de tidigare inläggen så är de publicerade ganska nära varandra. Fick en riktig bloggkick. Men precis med allt annat når man tills sist en topp och den senaste veckan har jag mest mått dåligt när jag tänkt på bloggen. Har varken haft tid eller ork till att ens försöka blogga, men nu ska jag försöka bättra mig.

Så vad har hänt i mitt liv det senaste? Skola, skola och mer skola. Älskar det, men nu börjar pendlandet ta ut sin rätt på mig. Är så sjukt trött nu för tiden, eftersom jag försöker ha ett liv efter skolan. Jag behöver träffa mina vänner. De känner mig utan och innan. Så synd att det inte finns mer tid för dem. Saknar er..

Det är i och för sig inte jag som behöver mina vänner. Nu behöver de även mig, eller de behöver i alla fall klippa sig. Fyra nya små vänner har nu fått sig en renovering sen jag sist bloggade. Först ut var Viktor. Helt underbart för han lät mig bestämma allt. Klippte lite här och där, kletade lite färg och och körde virknålen i huvudet på honom. Ett mästerverk säger jag er! Alla är inte lika orädda som Viktor. Kim och Anna var så nervösa att benen skallrade. Eftersom Kims hår redan är GORGEOUS behövdes mest en ordentlig uppfräshning av topparna, men stackars Anna som bara skulle observera fick känna hur två tredjedelar av hennes hår föll ner till golvet. O ja, en Victoria Beckham-bob pryder nu denna söta flickas huvud. Resultaten blev grymt bra. Alla timmar i skolan har gett resultat. Jag har bestämt mig på att bli grym och jag är en god bit på väg. Tror de kommer slappna av lite mer nästa gång. För bara några timmar sedan kom ännu en modig kvinna in genom skolans port. Elisabeth, eller kära Bettan som hon är för mig, har gått från långt hår till en page, men nu ville hon ha kort hår. Hon har redan blivit klippt av mig en gång. Hon var min första provkanin. Har utvecklats en hel del sen dess. Jag antar att hennes glädjeskrick betydde att hon var nöjd. Klipp er kort tjejer!

Jag är så sur på mig själv för att jag alltid ska glömma ta bilder på mina klippningar, men här har ni lilla Viktor i alla fall.



/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0