Fabruari

Snälla januari, kan du inte bara ta slut... Trodde aldrig det skulle komma ifrån mig, men jag vill ha februari nu. So badly! Februari är annars min hatmånad. Brukar aldrig föra något gott med sig, utan bara finnas där. Ja Fia och Mimmi, jag vet att ni fyller år.  

I år blir det andra bullar dock. Om två och en halv vecka ska mitt rosa fluff Kim och jag på den första deltävlingen av Melodifestivalen, i Göteborg. Är lite smickrad. Hon fick två biljetter på sin födelsedag och hon väljer att ta med mig. Although let's face it, vem skulle hon hitta som är en bättre schlagerpartner än jag? Lätt att vi ska gå in för det. Det är gala! Efteråt blir det efterfest på Gothia Towers och sedan vidare till Gretas. Absolutely fabulous!

23 februari är inte så långt bort nu. Om jag tänker på det för mycket är det nästan att benen börjar darra. Kan inte förstå att det verkligen ska hända. Har velat det så länge. Om en månad börjar det och jag är så redo. 




Säg hej till blivande frisör Joakim!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA gud så snyggt ;) kommer bli grajt

2009-01-20 @ 21:16:52
Postat av: Chloe

Bra blogg joakim:)

2009-01-20 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0