Kära återföreningar

Idag har det varit kära återföreningar. Börjar bli van att springa in i Kim på stan och jag blir lika glad varje gång. För tredje gången den här veckan träffade jag fabulösa Fia, men den här gången i sällskap med min älskade Anna och hennes bedårande dotter Ellicka. Insåg verkligen hur mycket jag saknat Anna. Har och kommer alltid att se henne som en del av min familj. Tillsammans begav vi oss alla fyra för att hälsa på det färgstarka, tokiga, fantastiska, glamorösa, kloka energiknippet vid namn Tovan. Tyvärr kunde inte hennes man vara med, men det var kul att få träffa hennes tre små knattar igen. En kombination av trevligt sällskap, utsökt fika och urgulliga ungar gjorde min afton mycket angenäm. Tack för det!



Lilla Ellicka


Kommentarer
Postat av: Tovan tycker

Så underbart att träffas idag! Ni är så otroligt bäst! Massor med kramar! Ses snart!

2009-01-30 @ 00:04:15
URL: http://tovan.se
Postat av: keffanna

Har saknat dig en massa också! Du är så underbar! massa Kramar!!!

2009-01-31 @ 05:06:05
URL: http://fikasugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0