I hope that someone's gonna call and tell me this night is over

Ber om ursäkt för den senaste tidens brist av närovaro ifrån min sida. Är så imponerad av de bloggare som lyckas skriva upp till fem blogginlägg om dagen. Själv tycker jag i och för sig att det är roligare att skriva om olika ämnen som berör mig än små dagshändelser eller dagens klädsel.

Problemet är bara att jag inte funnit den rätta inspirationen till ett nytt blogginlägg. Är nere i en mörk period just nu där jag själv blir chockad att hitta mig. Det är inte likt mig, men när alla de känslor och förhoppningar man har blir lurade faller man tungt. Den här gången har jag svårt att ta mig upp. Kanske för att jag en och en halv månad tidigare känt mig lyckligare än vad jag gjort på mycket lång tid. I guess I was a fool to believe.

Sen tar också jobbet upp all min tid. Tvingar mig själv att arbeta så mycket att min kropp och själ är helt slut när jag kommer hem. Efter en tung helg på Hulta Ängar är jag nu äntligen långledig. I tre hela dagar ska jag göra de saker som jag försummat för pengar. Ska ge mig själv långa sovmornar, träffa vännerna, sola, shoppa längs med Göteborgs långa gator och försöka låta bli att tänka för mycket. Det blir bra.

maybe you all would consider it a joke
if I say that I hate myself
but now and then
when I look into the mirror
all I see is a big mistake
(and wouldn't you)
well, I just wanna be fun
just wanna be the one
who makes you smile
I just wanna believe
that I could be something to someone
am I the only one around here,
who's not gonna live my life in fear?

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Kristian

Är det från någon sångtext det där?

2009-01-12 @ 15:57:59
URL: http://mrkristian.blogg.se/
Postat av: Anonym

glöm inte att meddela mig när du berör gbgs gator... föreläsningar kan man flytta lite på haha

2009-01-12 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0