Tina Turner, Madonna, Beyoncé och miss Britney Spears

Åh, jag blir tokig! Hur är det möjligt att jag ska kunna hålla i pengarna och så jag inte kommer att leva ett allt för fattigt studentliv? Klickade runt på datorn och hamnade på ticnet. Har hört rykten och idag blev de besannade. The Queen of Rock, Tina Turner, kommer till Sverige nu i april. Hur coolt hade det inte varit att se henne?! Men hur ska jag ha råd att lägga ut 1750 kr på bara en biljett? Det värsta är ju att hon inte är ensam om att komma till Sverige i år. Även Madonna och Beyoncé kommer hit med sina jätteshower. Har sådan pengaångest! Vad hade jag inte gjort för att få se dem? Min största och innerligaste dröm skulle dock gå i uppfyllelse om jag fick åka till London och se miss Britney Spears. Är så sjukt ledsen för att jag kanske aldrig kommer att få se henne live. Varför handlar allt i denna värld om pengar? Är det ingen som har sympati för mig?  



/Joakim

Kommentarer
Postat av: Markus

We like alot! :) men är übermegaförbannad över att jag är i Shanghai när Tina kommer till Globen!!! GAAH

2009-02-01 @ 18:51:28
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah, ja det är hemskt.. jag har iallafall köpt biljett till beyoncé, funderar på madonna. sen så vill jag ju på minst en festival +pride och sen kommer coldplay till sverige i augusti.. hjälp mig!

2009-02-01 @ 21:50:34
Postat av: sebbe

ohh ja vet.Madonna is the shite liskom. ska köa utanför Ticknet på Måndag när de släpper biljetterna:P

2009-02-02 @ 23:42:02
URL: http://fashionguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0