Mina fem musor



Jag är helt trollbunden! Det här är så nära perfektion man kan komma rent röstmässigt. Peter Jöback gör tillsammans med min första musa Myrra Malmberg en mycket vacker disneyduett.




Säga vad man vill om henne, men det finns bara en Carola. Det här framträdandet är majestätiskt!




Olympiska Spelen hålls i Peking 2008 och ingen kan representera Sverige bättre än Sofia Källgren. Kineserna kallar henne Solgudinnan.




Tjejen som får allt att se så enkelt ut. Helen Sjöholm äger scen från det ögonblicket hon öppnar munnen. Det är magiskt!



Jag är en mycket lycklig pojke som fått äran att se min sista musa live, med just det här framträdandet. Sarah Dawn Finer har det där speciella, and I wanna piece of her.

Kommentarer
Postat av: Markus

inte mkt lätt pop ;) men sjukt fint....

2009-01-14 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0