Första skoldagen

Kan väl nu i efterhand konstatera att mina känslor igår var lite överdrivna. Var inte så mycket att oroa sig. Vi satt mest tysta och lyssnade på när rektorn gick igenom skolans regler och kursplan. Detta tog bara en timme ungefär, sen fick vi gå. Vi är en ganska lagom klass. Glömde räkna hur många vi var med kanske något mellan 15-20 stycken. Sex killar med mig inräknat. Ska jag vara ärlig kunde jag dock inte se vem av dem som jag skulle kunna umgås med. Man ska väl inte dömma utsidan, men ingen av dem kändes riktigt som någon av mina andra vänner som jag har sedan tidigare. Fast vi har i och för sig alla ett och samma intresse nu. Hoppas jag inte blir allt för blyg bara.

Imorgon börjar verkligheten. Första lektionen drar igång. Jag skriver och berättar mer om det imorgon. Nu ska jag och Viktor iväg och köpa nagellack så jag kan märka alla mina verktyg som jag kommer få imorgon. Känner jag mig rätt blir det en och annan chokladbit också och kanske lite cola.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: kimmy

jajaja skit i den, nu till dom viktigare sakerna.. Vad hade du på dig? hur var håret? :p flinar

Bra att det känns bra honey, hejar på dig :)

2009-02-24 @ 11:52:31
URL: http://kimmy.blogg.se/
Postat av: kimmy igen

KÖPA nagellack? du är FATTIG STUDENT! du kunde fått ett av mig.. har massa fina som jag inte använder. det är nu du får utnyttja dina tjejkompisar hallå :D

2009-02-24 @ 16:38:08
Postat av: Paaso

Haha! Jag var fab som alltid. ;)



Ja jag fick betala 69 kr för en liten skitflaska, som jag ändå bara råkade kladda ut över mina fingrar. :P

2009-02-24 @ 21:20:57
URL: http://joakimpaaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0