Armenien vinner

Nu när Melodifestivalen är över kan man ju tänka sig att jag har fått nog av hela schlagercirkusen för ett tag. Det varade i ungefär en vecka. Nu med ungefär en månad till Eurovision Song Contest är jag minst lika taggad. Under den senaste månaden har La Voix vuxit för mig och som vanligt så tycker jag att Sveriges bidrag är det utan tvekan bästa låten. Tyvärr håller inte resten av Europa alls lika hög standard som Sverige. Skulle jag dock säga en vinnare på efter att bara sätt videorna skulle det vara Armenien. Det är ett spännande bidrag.


INGA & ANUSH ARSHAKYANNER
"Nor Par"
ARMENIEN

Måste ju också lyfta fram årets tre gaybidrag. I år viftar vi regnbågsflaggorna för Tyskland, Ungern och Grekland. Tre mycket bra bidrag må jag säga.



ALEX SWINGS & OSCAR SINGS
"Miss Kiss Kiss Bang"
TYSKLAND


ÁDOK ZOLI
"Dance With Me"
UNGERN


SAKIS ROUVAS
"This Is Our Night"
GREKLAND

/Joakim


Kommentarer
Postat av: Rijad

Herrejävlar vilken taskig engelska hon från Armenien har.

2009-04-10 @ 19:48:14
URL: http://rici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0