Komplimanger



Jag ska inte sticka under stolen med att jag är en person som får många komplimanger för mitt utseende. Är smickrad över att folk gillar vad de ser. Har dock insett att jag verkligen inte vet hur jag ska hantera en komplimang. Blir ofta stäld och vet inte hur jag ska reagera. Detsamma gäller när jag ska ge komplimanger. Jag är ingen person med talets gåva. Borde mest vara tyst och le. Jag är en fysisk person som visar uppskattning med blickar, kramar och närhet. Det är något jag förstår mig på och känns mer innerligt och äkta. Ord är mest prat och liten verkstad. Vill ni fånga mig, skriv mig ingen dikt utan ge mig en kram och håll fast.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Kristian

Jepp kramar is da shit.

Förstår vad du menar.

Mycket lättare att visa uppskattningen med kramar än med ord. Men försöker "bättra" mig.

Kan ju va trevligt att höra ibland också.



Men kramar är ändå härligast.

2009-04-14 @ 12:32:13
URL: http://mrkristian.blogg.se/
Postat av: k.

så om man skriver en dikt så... räknas det inte? :(

2009-04-15 @ 08:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0