Bloggsvacka

Jag är ledsen. Har kommit in i en bloggsvacka och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den. Hittar inte längre den inspirationen som förut kom till mig så lätt. Antar att jag stimulerar min kreativa sida tillräckligt mycket i skolan så jag inte riktigt orkar vara lika kreativ när jag kommer hem. Det som är så frustrerande är att jag verkligen vill skriva. Jag vill kunna tycka och tänka om saker som betyder något för mig, få andra människor att läsa det och förhoppningsvis påverka dem på något sätt.

Hela min blogg bygger på mig. Den är väldigt personlig och det tror jag många uppskattar. När många bloggar om skor och handväskor (vilket jag också gillar att läsa om), så skriver jag om den jag är. Mitt hjärteämne är homosexualitet, så därför är det också det jag tycker är roligast att skriva om. Som ni kanske märkt i bloggen så växer frisören inom mig fram allt mer. Min hjärna snappar upp, analyserar och bearbetar allt som har att göra med hår. Det är en hel vetenskap och jag älskar det. Hår är coolt!

Tack för att ni fortfarande är flitiga på att besöka min blogg. Det är roligt att se att mina ord når ut till folk. Jag lovar att försöka bättra min när det gäller bloggandet. Håll ut!

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Inga konstnärer kan vara kreativa alltid!

2009-04-09 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0