Klart vatten

Har de senaste veckorna lyssnat intensivt på alla bidrag till årets Eurovision Song Contest. Tre bidrag har fäst sig särskilt i mitt hjärta. Melodifestivalen producerar min sorts musik, så därför är det inte så konsigt att jag tycker att Sveriges bidrag är utan tvekan det bästa och proffsigaste bidraget i hela tävlingen. Som jag tidigare avslöjat så älskar jag dessutom Armeniens bidrag. Den har hela packet och jag hoppas verkligen att de ger allt på scen när det väl gäller. Skulle inte heller bli ledsen om låten nedanför vinner. Utan tvekan tävlingens vackraste ballad. Ger mig många känslor utan att förstå ett skvatt av vad den handlar om. Stör mig dock otroligt mycket på den tydliga kommunistiska propagandan, som de även utövar under liveframträdandet. Men som sagt, mycket vacker låt.




/Joakim

Kommentarer
Postat av: Mimms

Kan inte annat än hålla med! Jag bara älskar Armeniens bidrag, man bli så himla GLAD när man lyssnar på den (redigt trallvänlig är den också) ;D

2 andra länder som har mina givna röster är Rumänien och Turkiet.

Längtar tills ESC drar igång på riktigt

Love

2009-04-28 @ 19:36:08
URL: http://miimsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0