Kontaktannons

Så när ni väl fått fast mig kan det också vara bra att veta hur man bör vara för att jag ska stanna kvar frivilligt.

Jag söker en kille mellan 18-28 år som står stadigt med båda benen på jorden. Med det menas att han bör vara säker i sig själv och ha en härlig personlighet och sunda värderingar. Sötsliskig som jag är har jag en svaghet för små romantiska gester, med chokladaskar och frukost på sängen kommer man långt. För mig är inte sex det viktigaste, känslan att få vara nära en annan människa är så mycket bättre. Mys på soffan och långa sovmornar tillsammans måste du gilla om du ska stå ut med mig. En soffpotatis räcker dock inte för mig. Jag vill uppleva saker ihop, kunna gå ut och dansa eller åka på små dagsutflykter.
  
När det kommer till utseendet är det inte så noga vad man har för stil bara man bär upp den på ett bra sätt. Går att finna charm i det mesta om man har den rätta personligheten. Om jag dock måste specificera mig lite mer brukar jag falla för killar som har en liknande stil som jag. Ganska neutral stil, men med en känsla av vad som funkar och vad som inte gör det. Jag gillar folk som bryr sig om utseende och klädstil.

Även om jag tycker att allt det här har betydelse, så handlar det ändå i slutändan om förmångan att göra varandra lyckliga. Kärlek är en underbar uppfinning!

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Tove

Hahaha vad fina.



Om man inte har lust att vara ihop med någon längre räcker det med att man säger "Jag har ingen lust att vara ihop med dig. Jag tycker du är ful."

Anne Sofie 8 år



Den där var min favorit ;D

2009-04-16 @ 00:24:01
URL: http://tovesundstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0