Plåga, denna plåga..

Usch, det här är riktigt illa.. Det har varit ganska lugnt ett tag nu. Har väl fått ett mindre anfall lite då och då, men för en timme sedan var det KATASTOF. Mår så dåligt just nu. Har bitit sönder både naglar och läpp. Jag behöver pengar, pengar i massor! Ge mig pengar så jag får köpa saker. Måste verkligen få slösa lite pengar så jag kan må bra igen. Problemet är bara att jag inte har mer än 62,75 kr på mitt konto. Var tvungen att ta ut 10 000 kr till min utbildning. Har levt fattigt sedan dess.

Det har varit en helt okej dag idag. Jobbat fram till 21.00, dansade sedan hem genom snön till Britney och lagade en alldeles utsökt måltid bestående av schnitzel och potatismos (ingen gör så gott pulvermos som jag). Sen när jag kom in på mitt rum ser jag att månadens ginzakatalog kommit. Dumt nog började jag ögna igenom den medan jag väntade på att datorn skulle starta upp. Stort misstag. Det är juletid, så självklart är det en tid då alla filmer kommer ut på dvd. Jag kan inte bara ladda ner en bra film eller serie, utan jag måste ha dem, och det är NU!

Självfallet måste ni ju förstå min situation, så om alla givmilda människor där ute skulle skänka 2 000, eller kanske 3 000 kr, till mig var och en lovar jag att er omtänsamhet inte kommer att bli bortglömd. Om ni fortsätter att vara snäll mot mig i resten av livets gång kanske det till och med händer att ni får ärva en film.

Er tillgivne,
Joakim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilka problem du har. Tycker verkligen synd om dig... ^^

2008-11-25 @ 18:08:07
URL: http://dixitus.blogspot.com/
Postat av: keffanna

Hittar du någon givmild så ge dom mitt mobilnr :p

2008-11-26 @ 05:01:35
URL: http://fikasugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0