I'm in and Britney out



Okej, jag vet.. Den här bloggen skulle handla om mig. Kan dock inte låta bli att åter igen skriva om Britney. För att hålla mig uppdaterad gick som vanligt in på Britney-klubben på QX och såg att det inte var mindre än 90 st olästa klotterinlägg sedan gårdagen. Alla bögar var i extas. Under nattens gång hade en efter en av hennes låtar ifrån det nya albumet läckt ut. Så när jag kom in fann jag till min stora glädje att hela albumet bara låg där och väntade på mig. Som det Britneyfan jag är förväntade jag mig stordåd från hennes sida och med en suck av lättnad kan jag meddela att det här definitivt tävlar med hennes andra album om bästa album.

Britney är verkligen på väg upp mot stjärnhimmeln igen. Efter Madonnas senaste album floppat, Justin hållt sig tyst och Christina dumt nog valde att släppa en greatest hits istället för ett nytt och fräsht album är vägen fri för Britney att ta för sig, och det gör hon. I en av hennes nya låtar Kill the lights utser hon sig själv som "Queen of Pop", en titel som hon utan tvekan förtjänar efter tio år av oförglömliga hits som präglat musikhistorien.

Jag säger bara till alla er som läser det här (till många av er har jag troligen redan sagt det): KÖP SKIVAN! Ni kommer inte bli besvikna. IT'S BRITNEY BITCH!

Nog skrivet om Britney för denna gång. Dags att vända uppmärksamheten mot mig och jag ber er att gratulera mig. Igår fick jag nämligen reda på att jag kommit in på Göteborgs frisörskola. Startar den 23 februari. Det är bara hosta upp 10 000 kr för att boka mig en plats. Sen gäller det att skramla ihop de resterande 69 000 kr till februari. Det ska dock inte bli några större problem, för alla som känner mig vet att jag är en alldeles exceptionell sparare.

Det bästa med allt ihop är nog att jag äntligen fått klartecken på att jag inte kommer att bli kvar resten av mitt liv på Hulta Ängar som alla andra där. Jag kommer att skaffa mig en karriär som frisör, det som jag innerst inne alltid velat hålla på med. På grund av att man var ung och dum valde jag inte frisörlinjen på Almåsgymnasiet, trots att jag kom in. Så nu är det endast plånboken som får lida, men det gör inget. För nu vet jag att hår är coolt och därför ska jag bli frisör.

/Joakim


Kommentarer
Postat av: Bettan

Grattis! Ser fram emot att få komma till din salong sen :)

2008-11-19 @ 10:14:01
URL: http://centrumhets.blogspot.com
Postat av: Secret masseur

Shit, jag skulle vilja vara den personen som kom på en så smart headline!! ;P



Förresten... "Igår fick jag nämligen reda på att jag >>>kommit på<<< Göteborgs frisörskola."

Du borde hoppas att ingen såg dig då det kan göra att dina chanser att komma in på skolan minskar...

2008-11-20 @ 23:02:06
Postat av: Nanne

Du skriver ju kalasbra! :)

Kul att läsa, även om jag kanske inte riktigt håller med om alla åsikter som du vet.. ;)

Du skulle ju utan tvekan kunna bli recensent för i alla fall Britney-skivor :)

Take care <3

2008-11-24 @ 19:59:57
Postat av: elina

JOAKIM! FRISÖR! UNDERBART! passar dej helt perfekt!! =)

2008-12-04 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0