Nu är det jul igen

Två dagar till kvar till jul. Har nog inte riktigt fattat det ännu. Kanske för att jag jobbar så mycket att jag inte hinner känna av någon stämning. Kanske för att det inte finns någon stämning att känna av. Julen har alltid varit en tid som jag har fått spendera med familj, släkt och vänner. En tidpunkt som genomsyras av gemenskap. I år känns allt bara som bortblåst. Har aldrig känt mig så ensam. Jag är inte van att vara ensam. Behöver den närhet som jag tagit som självklar tidigare år. Jag behöver någon som bryr sig om mig, någon som håller om mig tills jag mår bra på nytt. Tycker inte om att vara singel. Vill dela mitt liv med någon speciell person igen. Jag vill bli lycklig igen.


Kommentarer
Postat av: Kristian

Förstår dig.

Men var glad ändå =)

Inte alltid lätt att få julstämningen.

Och singelgrejen? Ja sålänge man har familjen så är det väll okej?

Du hittar nog snart kärlek igen. Du verkar ju iallafall vara vettig :p

2008-12-23 @ 08:05:12
URL: http://mrkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0